olifantjes! - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu olifantjes! - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu

olifantjes!

Blijf op de hoogte en volg kim

11 Augustus 2012 | India, Kodaikānāl

Jeeeey! Vanmorgen konden we eindelijk een beetje uitslapen! Om 9 uur hadden we afgesproken voor het ontbijt en rond 10 uur zou en een gids komen vertellen wat er allemaal te doen was.
Het is hier veel te doen in de buurt maar wat iedereen het natuurlijk het leukste vond en meteen wilden doen was olifant rijden! We konden na het ontbijt meteen gaan, we zouden niet alleen olifant gaan rijden maar ook gaan wassen (en hij ons).
Na het ontbijt hebben we ons even klaar gemaakt en daarna zijn we vertrokken. Het was maar een klein stukje rijden dus we zouden niet zo lang hoeven wachten! Toen we daar aan kwamen zagen we de olifanten al meteen staan en konden we gelijk opstappen! Het was echt heel gaaf, we hebben ongeveer een half uurtje op de olifant gezeten. Na het rijden hebben we nog wat foto's gemaakt en daarna gingen we een olifant wassen! Ook dat was echt heel gaaf om te doen, de olifant lag in een soort bad en we hebben hem met z`n gewassen! Nadat hij helemaal schoon was mochten we op zijn rug gaan zitten en spoot hij ons nat met zijn slurf! Het was echt helemaal super, echt heel gaaf hoe goed de olifanten luisteren naar de begeleiders!
Vanmiddag zijn we naar een thee plantage en kruidentuin gegaan. Het was erg leuk om te zien hoe de thee gemaakt wordt. Ook in de kruidentuin was het leuk maar jammer genoeg regende het een beetje!
Het was dus een leuke dag, vanavond gaan we ergens traditioneel Indiaas eten en morgenvroeg moeten we om 5 uur opstaan en gaan we de hele dag op jeepsafari! Ook daar gaan we hopelijk weer olifanten zien maar ook heel veel andere beesten! We moeten wel vroeg opstaan maar het word wel super leuk!
Misschien tot morgen!
Liefs Kim!

• 11 Augustus 2012 - 20:51

Mama En Tonny :

Wat een geweldige ervaring! Veel plezier morgen!
    Veel liefs mama en Tonny en max

• 13 Augustus 2012 - 10:16

Joyce Hoogsteder:

wauw wat super kim!! ook hele leuke foto's
    geniet er nog maar van!!
    xx joyce

• 13 Augustus 2012 - 12:00

Caroline:

Hoi Kim

Wat een mooie foto's, die van de olifanten douche is helemaal geweldig.
    Super dat je dit allemaal kan ervaren. Je heb er geen bal aan maar we genieten op afstand met je mee.
    Dankzij je mooie verslagen en foto's

Dikke kus

kim

hoi allemaal! Hier kunnen jullie mij volgen tijdens mij reis in India. 4 weken lang zal ik samen met nog 7 andere meiden in India verblijven. De eerste 3 weken zullen we doorbrengen op Kodaikanal International School. Hier zullen we naast lessen volgen ook zoveel mogelijk vrijwilligers werk doen voor de lokale bevolking. De vierde, en dus ook de laatste week, maken we met z'n alle een reis door het zuiden van India. Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak aan zo ongeveer de andere kant van de wereld, oftewel het verre India! Liefs Kim

Actief sinds 10 Juni 2012