uitwisselingsproject met India - Reisverslagen van kim broenland - WaarBenJij.nu uitwisselingsproject met India - Reisverslagen van kim broenland - WaarBenJij.nu

uitwisselingsproject met India

hoi allemaal!
Hier kunnen jullie mij volgen tijdens mij reis in India. 4 weken lang zal ik samen met nog 7 andere meiden in India verblijven. De eerste 3 weken zullen we doorbrengen op Kodaikanal International School. Hier zullen we naast lessen volgen ook zoveel mogelijk vrijwilligers werk doen voor de lokale bevolking. De vierde, en dus ook de laatste week, maken we met z'n alle een reis door het zuiden van India.


Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak aan zo ongeveer de andere kant van de wereld, oftewel het verre India!


Buiten dat wij naar India gaan, komen er ook 8 leerling van Kodaikanal International School naar Nederland! Zij zullen bij ons thuis verblijven en wij zullen ze met z'n alle 3 weken lang van alles van Nederland laten zien. Hier zal ik ook een paar berichten van schrijven zodat jullie ook van deze ervaring op de hoogte zullen blijven.


Als je op de hoogte wilt blijven van mijn reis, kan je je inschrijven voor de mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina. Je ontvangt meteen een mailtje als ik iets heb gepost!


Liefs Kim

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2012

Laatste 4 dagen

13 Augustus 2012

Kochi!

12 Augustus 2012

Jungle book!

11 Augustus 2012

olifantjes!

10 Augustus 2012

Goodbye
kim

hoi allemaal! Hier kunnen jullie mij volgen tijdens mij reis in India. 4 weken lang zal ik samen met nog 7 andere meiden in India verblijven. De eerste 3 weken zullen we doorbrengen op Kodaikanal International School. Hier zullen we naast lessen volgen ook zoveel mogelijk vrijwilligers werk doen voor de lokale bevolking. De vierde, en dus ook de laatste week, maken we met z'n alle een reis door het zuiden van India. Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak aan zo ongeveer de andere kant van de wereld, oftewel het verre India! Liefs Kim

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 11822

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

uitwisselingsproject met India

Landen bezocht: