Goodbye - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu Goodbye - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu

Goodbye

Blijf op de hoogte en volg kim

10 Augustus 2012 | India, Kodaikānāl

Jaa, we zijn aangekomen in het hotel waar we 3 dagen zullen verblijven! En je raad het nooit, er is internet! Ik kan dus verslagen schrijven maar ik weet niet of ik daar tijd genoeg voor heb, maar ik doe mijn best!
Vanmorgen om 11 uur (1 uur telaat) zijn we vertrokken vanaf KIS. Nu moesten we echt afscheid gaan nemen! Het was super jammer dat we nu KIS en onze uitwisselingen moesten verlaten. Na heel lang afscheidnemen hebben we alle koffers ingepakt (bovenop de bus :P) en konden we gaan.
Het was een lange maar leuke rit! We hebben (heel veel) apen gezien (van heel dichtbij), onderweg in de bergen heel mooi uitzicht en verschillende kleine dorpjes! Het was echt heel mooi! We hebben onderweg ergens gegeten, het was een leuk restaurantje maar we moesten op z'n Indiaas eten (zonder bestek, dus met de handen. Eigenlijk alleen rechts maar dat is echt onmogelijk :P).
Vandaag hebben we dus grotendeels in de bus gezeten en is de rondreis begonnen! Vandaag dus ook niet zo'n lang verslag. Wel blij dat we hier internet hebben zodat ik de aankomende 2 dagen verslagen kan schrijven. Ik weet niet zeker of dat ik daar iedere dag tijd voor heb, anders een verslag van 2 dagen.
Misschien tot morgen!
Liefs Kim!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

hoi allemaal! Hier kunnen jullie mij volgen tijdens mij reis in India. 4 weken lang zal ik samen met nog 7 andere meiden in India verblijven. De eerste 3 weken zullen we doorbrengen op Kodaikanal International School. Hier zullen we naast lessen volgen ook zoveel mogelijk vrijwilligers werk doen voor de lokale bevolking. De vierde, en dus ook de laatste week, maken we met z'n alle een reis door het zuiden van India. Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak aan zo ongeveer de andere kant van de wereld, oftewel het verre India! Liefs Kim

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 11821

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

uitwisselingsproject met India

Landen bezocht: