Ook vandaag is weer geslaagd!! - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu Ook vandaag is weer geslaagd!! - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu

Ook vandaag is weer geslaagd!!

Blijf op de hoogte en volg kim

24 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Hallo, daar ben ik weer! Ook vandaag heb ik weer van alles meegemaakt! Het begon, net zoals gisteren, weer lekker vroeg! Om 3 uur (wat bij ons half 7 is) ;) was het al weer dag op KIS, klaar maken voor een nieuwe dag en nieuwe ervaringen!
We hebben vandaag wel de hele dag school gehad: van 8 tot 15:45! Vanaf 7 uur kun je ontbijten en om 10 over half 8 is er een soort mentor bijeenkomst, dit is iederen morgen en hier kun je aangeven of er problemen zijn met leraren of vakken. Vanaf 8 uur heb je les, mijn vakken voor vandaag waren: technology, visual arts, humanities, math en chemistry. De lessen waren niet zo heel erg maar omdat we in een lagere ''grade'' zijn geplaatst hebben we eigenlijk alles al een keer gehad op school in Nederland. Voor ons geen probleem natuurlijk, minder werk :P!!
Ook vandaag zijn we na school weer met z'n allen naar het weeshuis geweest (ja, ook weer met z'n allen in een Jeep)! Dit keer weer met eten maar ook met voetballen! Jaaaa, daar kwamen ze weer aanrennen, dolblij dat wij er weer waren, geweldig! We hebben natuurlijk weer spelletjes met ze gedaan, voetballen met de jongens, dansen met de meisjes. Helaas ging ook vandaag de tijd weer te snel en moesten we na een uur de kinderen weer achterlaten, maar wel met ballen en blije gezichtjes!
Eenmaal weer aangekomen op school hebben we weer met z'n alle gegeten. Na het eten hebben we even met z'n alle de laatste dingen doorgesproken. Nu zullen jullie denk, laatste dingen? Jep, morgen gaan onze 2 Nederlandse begeleiders (Carlijn en Anouk) ons verlaten en staan we er alleen (nouja, met z'n 8en) voor! Erg jammer want het was erg gezellig!
Het was al (te) snel tijd om terug naar de dorm te gaan maar wel tijd om weer een verslag te schrijven!
Ik heb ook vandaag weer genoten en dit zal vast niet de laatste keer zijn geweest!
Tot morgen!
Liefs Kim

kim

hoi allemaal! Hier kunnen jullie mij volgen tijdens mij reis in India. 4 weken lang zal ik samen met nog 7 andere meiden in India verblijven. De eerste 3 weken zullen we doorbrengen op Kodaikanal International School. Hier zullen we naast lessen volgen ook zoveel mogelijk vrijwilligers werk doen voor de lokale bevolking. De vierde, en dus ook de laatste week, maken we met z'n alle een reis door het zuiden van India. Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak aan zo ongeveer de andere kant van de wereld, oftewel het verre India! Liefs Kim

Actief sinds 10 Juni 2012