Doe maar normaal - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu Doe maar normaal - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu

Doe maar normaal

Blijf op de hoogte en volg kim

30 Juli 2012 | India, Kodaikānāl

Vandaag was een gewoon, rustig dagje! Opzich niet zo erg na een druk en vooral vermoeiend weekend.
De dag begon net zoals alle andere ''gewone'' schooldagen: Half 7 opstaan, ontbijten en 20 minuten naar onzen advisor (mentor) luisteren.
De eerste les hadden we met z'n 8en, gym. Dit was onze eerste gymles in India want vorige week kregen we tijdens onze gymles een rondleiding door de school omdat het onze eerste dag was op KIS. We hebben gevolleybald maar natuurlijk eerst een warming-up, deze was best zwaar (of mijn conditie is gewoon erg slecht :P). De rest van de les hebben we wedstrijden gespeeld.
Na deze actieve start heb ik de rest van de dag nog Tamil, English , Humanities, Math en Visual Arts gehad. Ook na school hebben we niks bijzonders gedaan. We konden niet naar het weeshuis omdat er meer geintreseerde waren. Om toch nog onze tijd nuttig te besteden hebben we een planning gemaakt voor de komende week, wanneer we naar het weeshuis gaan, wanneer we spullen gaan kopen voor het weeshuis etc. Toen we hier mee klaar waren (wat eigenlijk wel lang heeft geduurt) zijn we nog even met z'n allen naar onze (Annette's en Kim's) dorm gegaan en hebben we daar nog even met z'n allen gezeten.
Natuurlijk was er om 6 uur weer avondeten en van half 8 tot 9 uur (nu, wanneer ik dit verslag aan het typen ben) studie uur.
Kortom, een normaal en rustig dagje. Geen probleem hoor, ook wel ff lekker!
Tot morgen!
Liefs Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

hoi allemaal! Hier kunnen jullie mij volgen tijdens mij reis in India. 4 weken lang zal ik samen met nog 7 andere meiden in India verblijven. De eerste 3 weken zullen we doorbrengen op Kodaikanal International School. Hier zullen we naast lessen volgen ook zoveel mogelijk vrijwilligers werk doen voor de lokale bevolking. De vierde, en dus ook de laatste week, maken we met z'n alle een reis door het zuiden van India. Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak aan zo ongeveer de andere kant van de wereld, oftewel het verre India! Liefs Kim

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 11835

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

uitwisselingsproject met India

Landen bezocht: