helaas pindakaas - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu helaas pindakaas - Reisverslag uit Kodaikānāl, India van kim broenland - WaarBenJij.nu

helaas pindakaas

Blijf op de hoogte en volg kim

01 Augustus 2012 | India, Kodaikānāl

Na alle pillen die ik had genomen voelde ik me vanmorgen nog steeds niet lekker, helaas! Maar we geven niet zomaar op, eerst even proberen want natuurlijk wil ik het sari shoppen niet zomaar missen. Dus stonden we om kwart over 7 weer gewoon (nouja gewoon, met een aantal klachten) klaar voor het ontbijt. Al had ik niet heel erg veel zin om te eten heb ik toch maar een boterham op, in de hoop dat ik er van op zou knappen. Maar helaas, na het ontbijt zaten we even met z'n alle even buiten, te wachten totdat we zouden gaan. Inmiddels voelde ik me helemaal niet lekker meer en werd ik door de uitwisselingen weer mee naar het ziekenhuis genomen. Dit wilde ik natuurlijk helemaal niet want dan zou ik niet mee kunnen sari-shoppen. Jammer genoeg was het wel zo en moest ik in het ziekenhuis blijven :(. Maarja niks aan te doen, misschien wel beter om eerst weer even op te knappen zodat ik morgen en overmorgen gewoon meekan naar het weeshuis beneden aan de berg (waar we dan ook blijven slapen). Ik heb ongeveer 2 uur in het ziekenhuis gelegen en werd toen opgehaald. Waar naartoe? Naar het huis van Ms Hoskin (regelt exchangeprojecten op KIS). Het is niet ver van de school af (zelfs zo dicht bij dat ik er de schoolbel kon horen). Waarom? Zij zou met de meiden mee gaan en vondt het erg jammer voor me dat ik niet mee kon, ze heeft aan mij gevraagd of ik dat wilde zodat ik tv kon kijken etc. Ja hoor dat wil ik wel, beter dan in het ziekenhuis liggen (klinkt ook zo erg). Daar heb ik dus de rest van de dag door gebracht. Na school zijn Nishita en Yash (uitwisselingen) nog even komen kijken hoe het met me ging, met chocola, altijd goed!
De meiden zijn nog niet terug (ik schrijf mijn verslag een beetje vroeg omdat ik geen idee heb hoe de avond gaat lopen. Als ik in het ziekenhuisje moet blijven slapen weet ik niet of ik nog kan/mag schrijven). Als ze terug zijn ga ik ook weer terug naar KIS, even kijken wat ze allemaal hebben gekocht voor het weeshuis en welke sari ze voor mij hebben meegenomen. De kans is groot dat ik dan in het ziekenhuis moet blijven slapen, en mijn roommate Annette in de steek moet laten! Er zal dan morgenvroeg beslist worden of ik mee mag naar het weeshuis. Als dit het geval is (wat ik natuurlijk heeeel erg hoop), kan ik morgenavond geen verslag schrijven. Sorry, jullie moeten dan wachten tot vrijdag.
Het is balen dat ik niet mee kon en dat ik me niet lekker voel maarja, het hoort er bij zullen we maar zeggen. Enuh: Geen bericht is goed bericht want als ik morgen geen blog schrijf dan zit ik gewoon met de meiden in het weeshuis!
Tot vrijdag dus! ;)
Liefs Kim

  • 01 Augustus 2012 - 21:40

    Van Uit Valburg De Hartelijke Groeten:

    Haiio Kim
    Meiske zomaar ziek worden,niet leuk tijdens zo'n indrukwekkende reis.
    We vinden het wel knap dat je alles zo goed aan kunt.
    Het ondervinden ,het aanvoelen, het allemaal doen,ook nog in een ziekenhuis terecht komen.
    Probeer maar gauw weer beter te worden,zodat je niet veel hoef te missen van het program.
    Kim ,nog heel veel fijne dagen en hou je taai.

    Harry en Diny


  • 02 Augustus 2012 - 15:15

    Piet En Annie:

    hallo kim ik heb gelezen dat je keel onsteking had.
    Gelukkig had want vandaag ben je weer mee met de groep, heben wij begrepen.
    Hoop dat het een leuke dag is geweest en we wachten je verslag af.
    vele groeten opa en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kim

hoi allemaal! Hier kunnen jullie mij volgen tijdens mij reis in India. 4 weken lang zal ik samen met nog 7 andere meiden in India verblijven. De eerste 3 weken zullen we doorbrengen op Kodaikanal International School. Hier zullen we naast lessen volgen ook zoveel mogelijk vrijwilligers werk doen voor de lokale bevolking. De vierde, en dus ook de laatste week, maken we met z'n alle een reis door het zuiden van India. Via deze weg probeer ik jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden over wat ik allemaal meemaak aan zo ongeveer de andere kant van de wereld, oftewel het verre India! Liefs Kim

Actief sinds 10 Juni 2012
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 11830

Voorgaande reizen:

20 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

uitwisselingsproject met India

Landen bezocht: